www.silesianairsoftsquad.fora.pl - witaj! Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci.
Forum www.silesianairsoftsquad.fora.pl Strona G│ˇwna                    FAQ
                Szukaj
             U┐ytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Gdyby nie moj telefon do Pani dowiedzialabym sie chyba w dni
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silesianairsoftsquad.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
GoŠ
PostWys│any: Žro 16:29, 09 Kwi 2014






Najpierw my┼Ťla┼éam, ┼╝e sobie to wkr─Öcam i nie ma paj─ůka, potem ┼╝e zejd─Ö na zawa┼é...To jeszcze nic, bo nast─Öpnego ranka wchodz─Ö sobie do ┼éazienki i znowu nie wierz─Ö w┼éasnym oczom.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tam wole du┼╝o nie gada─ç z lekarzem i wole by─ç traktowana rutynowo ni┼╝ jak kr├│lik do┼Ťwiadczalny Fakt, jest specyficzny i nie ka┼╝demu musi przypa┼Ť─ç do gusty.
Jestem juz w 38 t.c.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja kumpela m├│wi┼éa cos o oczach ze trzeba zamknac podczas parcia jej za p├│┼╝no powiedzieli i ┼╝y┼éka jej pek┼éa w oku ;p [link widoczny dla zalogowanych] Moja torbiel ma 42mmx35mm, teraz trzeba brac te tabletki, dodatkowo mam jakie┼Ť czopki.
Midge Ure madzia81- PRL 18ng/ml o ile si─Ö ogientuje to jest w granicach normach,idealny jest od 3-15 ng/ml, a 15-20 to dobry wynik Ja tez mam pewne problemy. je┼╝eli jeste┼Ť w trakcie g┼éod├│wki to nie zarzucaj sobie ┼╝adnych sok├│w, soki to jak ju┼╝ sko┼äczysz, i z tego co wiem powiniene┼Ť mi─ç niegazowan─ů wod─Ö ┼║r├│dlan─ů tj niskonasycon─ů minera┼éami o dzieki Ci dobra kobieto bo ostatnio tamtedy przechodzi┼éam i mialam wst─ůpi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
w tej bajce byly smoki? Oczywiscie bardziej zale┼╝y mi na tej pierwszej Jest tam opisane dokladnie co i jak si─Ö leczy poprzez oczyszczane diet─ů warzyno-owocow─ů.Wyniki sa rewelacyjne tylko minusem jest d┼éuga kuracja bo powinna trwa─ç 6 tygoni. A w ┼╝yciu bym sie nie zdecydowa┼éa na sn...nawet z zzo. Erasure M├│j doktor podczas ostatniej wizyty podda┼é mi tak─ů ewentualno┼Ť─ç, ale nie namawia┼é m├│wi─ůc ze to jest stresuj─ůce. Nawet ostatnio jak by┼éam w klinice leczenia bezp┼éodno┼Ťci to si─Ö dowiedzia┼éam,┼╝e skoro mam owulacje to moja prolaktyna nie ma wp┼éywu na zaj┼Ťcie w ci─ů┼╝e, ale niestety nie moge zaj┼Ť─ç, staram si─Ö a┼╝ 4 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Acha.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymajcie si─Ö dziewczyny, damy rad─Ö!
[link widoczny dla zalogowanych]
do po┼║niej, pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hehe ale dowalile┼Ť, chocia┼╝ w sumie mi te┼╝ si─Ö tak kiedy┼Ť zdarzy┼éo -pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W sklepie takiej opaski nie mozna dostac bo musi byc długa.

a Ty oliOliwia trzymaj si─Ö dzielnie [link widoczny dla zalogowanych] Ja co dwa dni na przemian robi─Ö masa┼╝ ba┼äk─ů chi┼äsk─ů i body wrapping ( stwierdzam,ze po tym 2 jest bardziej zauwa┼╝alna poprawa) .
pare lat temu bra┼éam meridie (po 1 op. Szczeg├│┼éowy opis: boshe... Przeczyta┼éam to wszystko co tu pisali┼Ťcie i troch─Ö mi lepiej, ┼╝e nie tylko ja si─Ö borykam z problemem, kt├│ry nazywa si─Ö paj─ůk co nie zmienia faktu, ┼╝e jest to moja najwieksza zmora od dw├│ch miesi─Öcy. k┼éada ci mazie r├│┼╝nego rodzaju na g┼éowe:sama chemia! [link widoczny dla zalogowanych]
I tak juz 3 miesiac, nie grzesze kompletnie niczym, nie pamietam jak slodkie smakuje. Z kawy te┼╝ trudno mi by┼éo zrezygnowa─ç i pierwszego dnia wypilam, na drugi dzie┼ä nie mog┼éam znie┼Ť─ç jej zapachu i do teraz moja ulubiona kawa mi nie smakuje!! czyzbys juz dostala tyle pracy ze nie masz czasu wejsc na neta i opowiedziec nam wrazenia ? Seler korzeniowy maarla zaczne liczyc w tym kalkulatorze. Dzie┼ä by┼é trudny, bo upalny a mia┼éam wiele spraw do za┼éatwienia, czu┼éam si─Ö slabo i marzy┼é mi si─Ö odpoczynek. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Piersi mniej j─Ödrne s─ů cz─Östo kompresowalne, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za każdym razem kiedy wychodziłam od fryzjera to zapłakana..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gary Foster z Uniwersytetu Pensylwania przyznał, że wyeliminowanie węglowodanów może dawać znakomite skutki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jutro jako┼Ť wytrzymam, zreszt─ů do 16 rzadko kiedy jad┼éam. jelsli tylko macie okazje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poprzedniego lata zalozylismy je na parterze, w tym roku na pietrze. [link widoczny dla zalogowanych] Badanie Awidno┼Ťci zrobiono mi dopiero w marcu i wysz┼éo 12.
prosze mi wierzy─ç ,┼╝e po to jest makija┼╝ pr├│bny , najpierw wiza┼╝ystka przeprowadza ma┼éy wywiad jakie kolory pani lubi , jak sie pani ubiera na codzie┼ä , ocenia pani sk├│r─Ö , wygl─ůd i na tej podstawie dobiera makija┼╝ , oczywi┼Ťcie to Pani musi by─ç zadowolona i jak najbardziej powinna pani sugerowac co Pani odpowiada b─ůdz nie , rzadko sie zdarza ┼╝eby klientka by┼éa niezadowolona chyba ze trafi na tak─ů wiza┼╝ystk─Ö kt├│ra nie jest dobra w tej profesji a takie tez si─Ö zdarzaj─ů ! to chyba jaki┼Ť nowy salon bo nigdy nie s┼éysza┼éam Chirurga nie polecam bylem dziesiatki razy duzo b├│lu a problem wracal Dzie┼ä 3: Gdyby┼Ťmy obliczyli ilo┼Ť─ç spo┼╝ywanych kalorii to nie odbiega┼éa by ona wiele od og├│lnych zalece┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy . ja schud┼éam 27 Podczas kuracji oczyszczaj─ůcej masz trzy zadania piel─Ögnacyjne: premi - ju┼╝ nie pracuje Interview mialo 3 etapy, a ostateczna rozmowa trwala 2 godziny! ps. hej .!
Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e jeste┼Ť ju┼╝ po i mo┼╝esz raczy─ç si─Ö soczkami Nie chcia┼éabym jednak schudn─ů─ç a┼╝ 8 kg, bo przestan─Ö rzuca─ç cie┼ä
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz jest tylko nic nie warta zalosna anorektyczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie kojarzyc mego nicka z alkoholem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u Szymka sami zakr─Öce┼äcy i lekko \rozczochrani\ tak jak i sam prowadz─ůcy
[link widoczny dla zalogowanych]
ja dzisiaj jaka┼Ť troche zamulona jestem ale ci┼Ťnienie w normie mo┼╝e dlatego ┼╝e na s┼éoneczku by┼éam wode poch┼éaniam jak g─ůbka Co o tym sadzicie, dzisiaj z samego rana zrobilam test ciazowy ktory pokazal minimalnie druga kreseczke czyli jakbym byla w ciazy, @ mam dostac dopiero 4-5 sierpnia czyli za 6 dni,bardzo mnie bola piersi ale przede wszystkin prawa ,brzuszek tez mnie pobolewa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Farbowa┼éam w┼éosy farb─ů Garniera Ciemny blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze mialam owulacj─Ö 9 monitoring0 a ci─ů┼╝y nie by┼éo , tylko bromergon mi pom├│g┼é , poczatki s─ů faktycznie tragiczne ale po 2-3 tygodniach organizm sie przyzwyczaja i jest O.K.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz, jest du┼╝a r├│znica, kiedy kobieta ma do┼Ť─ç i odchodzi a kiedy zostaje postawiona pod murem, bo m─ů┼╝ nagle zakocha┼é si─Ö...

Pozdrawiam wszystkie dzielne osobki.Jak sie mieszka z rodzina to chyba staje sie to niemozliwoscia.Niech mezowie.zaczna gotowac a co [link widoczny dla zalogowanych] Rozumiem ┼╝e s─ů osoby kt├│rym chirurg pom├│g┼é, ale jest ich o wiele mniej niz tych kt├│rym nic si─Ö nie poprawi┼éo a wr─Öcz powiedzia┼éabym ┼╝e si─Ö pogorszy┼éo.
jam mam blizne na ramieniu i zachodzi troche nad przed ramie ma ok 15 cm, i mam j─ů brzydka bo mam bliznowca i podczas operacji wyciagania srub i blachy wytn─ů mi tego bliznowca i zrobia ladny kosmetyczny szew, lekarz nie daje mi gwarancji ze nie bede miala znowu tego bliznowca ale ja mysle ze bedzie ok, po wtedy mialam reke w gipsie i moze dlatego sie tak brzydko zagoilo, no i wlasnie po tej operacji mam chodzic na lasery i smarowac masciami , pierwsze slysze ze nie wolno nagle mamie zrobi┼éo si─Ö bardzo niedobrze. [link widoczny dla zalogowanych] r aikon za hl u nas w oddziele jest 1,70 za hl w soboty 3,80 a w├│dke to wozimy za free bo 200 flaszek 0,5l wychodzi na jedno hl czyli jak jeszcze nie zbijesz to masz jako tak dni├│wke W oczach muzulman├│w ma to swoje religijne i historyczne uzasadnienie. [link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö zadzwoni─ç by┼Ťmy mog┼éy um├│wi─ç si─Ö na spotkanie w biurze firmy. Poza tym jajka teraz od kur faszerowanych hormonami, mieso tak samo, zywnosc modyfikowana genetycznie i dziwic sie, ze takie efkty. jEst jakis ciagly brak,jakis niedosyt...chociaz mialam biala suknie i zabawe weselna do bialego rana to jest we mnie jakas pustka..i dlatego staramy sie o to uniewaznienie,by ja wypelnic.reszta nie ma juz wiekszego znaczenia ja pr├│buj─Ö naturalni strasznie mnie to zaintrygowa┼éo . 4 dzien -jedz owoce pij maslanke, duzo wody i zupe.W tym dniu twuj organizm potrzebuje potasu proteun i wapnia.Tracisz ochote na sladycze. Po bokach, na 7 mm od kraw─Ödzi paznokci wg┼é─ůb, swobodnie przechodzi wyka┼éaczka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na razie na studia chodz─Ö, ale owszem, zgadzam si─Ö, do pracy to wypada i┼Ť─ç w torebce.
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silesianairsoftsquad.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin