www.silesianairsoftsquad.fora.pl - witaj! Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci.
Forum www.silesianairsoftsquad.fora.pl Strona G│ˇwna                    FAQ
                Szukaj
             U┐ytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Mysli ze bedzie sobie spacerowal z kolegami i kuzynami a ja
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silesianairsoftsquad.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
GoŠ
PostWys│any: Žro 8:12, 09 Kwi 2014






Zapraszamy załoga forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
Lewatywy mozesz robic po wchlonieciu tego leku do organizmu lub przed przyjeciem kolejnej dawki.Moze byc tak,ze jakis jego skladnik jest wchlaniany dopiero w jelicie.Musialabys wiedziec ile godzin potrzeba na calkowite wchloniecie leku i wtedy tak ustawic lewatywy. No ale nie musia┼éa┼Ť nawet tego pisa─ç, wiadomo ┼╝e w szpitalach pa┼ästwowych traktuj─ů ludzi jak z┼éo konieczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Celibat jest woln─ů decyzj─ů, na kt├│rej przemy┼Ťlenie masz tysi─ůc szans w ci─ůgu sze┼Ťciu lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziwna z niej osoba.

Fachowa obsługa [link widoczny dla zalogowanych] O tym, jak wykwintna salonowa polszczyzna poslugujesz sie ty sama, moga swiadczyc twoje wpisy w watku List do pani M.Modzelewskiej.
Chc─Ö sie wybra─ç, ale moze kt├│ra┼Ť ju┼╝ by┼éa benetton, drogo ale mam sweterki i koszulki juz pare lat i nadal sa dobrej jakosci mimo, ze piore je w pralce. Mia┼éam guzki ale by┼éy tak du┼╝e, ┼╝e wycieli mi wszystko. W ka┼╝dym razie po kilku miesi─ůcach po odstawieniu wi─Ökszo┼Ť─ç dolegliwo┼Ťci znik┼éo bezpowrotnie, a inne da┼éo si─Ö wyleczy─ç. A mo┼╝e Kukuryku awansowa┼éa i si─Ö nie zadaje z posp├│lstwem.U mnie dalej zapieprz jak latem a podwy┼╝ek nie ma i chyba nie b─Ödzie. [link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjerka kt├│ra uczy┼éa mia┼éa strasznie olewczy stosunek do uczni├│w ci─ůgle wychodzi┼éa i w┼éa┼Ťciwie wgl nas nie kontrolowa┼éa, nigdy jej nie by┼éo kiedy chcia┼éy┼Ťmy o co┼Ť zapyta─ç. Jak oczekiwa┼éam ze pokryje koszty ich zamkni─Öcia to czu┼éa si─Ö ca┼ékowicie bezkarna, nawet nie chcia┼éa si─Ö spotka─ç i zobaczy─ç. Dzisiaj sz├│sty dzie┼ä nic nie jem, wsta┼éam o 6.30 wyspana, pole┼╝alam jeszcze p├│l godziny, poprasowa┼éam, nie che mi si─Ö pi─ç ani je┼Ť─ç, tylko jestem torch─Ö s┼éaba i ten okropny zapach z buzi. Doskonala obs┼éuga piekny wystr├│j i przedewszystkim profesjonalizm Pana Tomasza. A jak wygladaj─ů ┼Ťlady po sepsie??? mialam robione biopsje (2x) usg kilka razy i on na razie taki sobie jest i nic sie z nim nie dzieje z tego co czyta┼éam etc to po prostu organizm musi sie przyzwyczai─ç do ca┼éej nowej sytuacji.w┼éa┼Ťnie dlatego tak bardzo wa┼╝na jest silna wola na pocz─ůtku(w dalej w sumie te┼╝ ),┼╝eby si─Ö nie za┼éama─ç i dalej wytrzyma─ç.ja tak kiedy┼Ť zrobi┼éam-dwa tygodnie ┼Ťcis┼éej diety, staj─Ö na wag─Ö-0.5 kg mniej!niezbyt mnie to usatysfakcjonowa┼éo wi─Öc sobie odpu┼Ťci┼éam ale podobno ma┼éo kg trudno zrzuci─ç-to prawda niestety powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
facet ze zdr─Ötwia┼é─ů r─Ök─ů-------> Twoja teoria jest raczej w─ůtpliwa, bo moje regularne odr─Ötwienia zacz─Ö┼éy si─Ö po tym jak wr├│ci┼éam z 3 tygodniowego urlopu, a wtedy nie mia┼éam do czynienia z kompem ani przez 5 sekund, poza tym nawet je┼Ťli siedz─Ö przed kompem to jestem prawor─Öczna, a jednak to lewa r─Öka mi dr─Ötwieje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najwięcej ludzi poznałam na uniwersytecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz niewiem co mam robic...!

Hej Odrzywka!
[link widoczny dla zalogowanych]
To naprawd─Ö proste!
pet shop boys-always on my mind
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a znacie jakiegos niezlego ginekologa w okolicach borowskiej albo grota roweckiego? [link widoczny dla zalogowanych] Dostepny rowniez przez internet.
link do ankiety Problem jest w tym ze ja od 10 lat pr├│buje straci─ç na wadze ;-( ... Ustawjamy pszczo┼ée dupom do naszych ust g├│rnych i naciskamy w g┼éowe. Wykonuj ┼éagodny rodzaj aktywno┼Ťci sportowej. Dzie┼ä 3: [link widoczny dla zalogowanych]
witam mam podobny problem wzielam 3 tabletki gynalgin, lekarz powiedzial, ze mam brac i na czas miesiaczki przerwac kuracje i ponownie przyjmowac lek po zakonczeniu. Bo jesli bedziecie musialy dluzej zajmowac sie maluchami i nie bedziecie mialy pomyslu, co z nimi poczac, to moze sie to na was zemscic. Chyba chcia┼éabym poradzi─ç sie kolejnego lekarza. i zmien t─Ö stopke bo ..... Jedni za, inni przeciw, podobnie jak w przypadku innych szczepionek. przebija┼éam mojej kuzynce kolczyk , kupi┼éa ona masc znieczulaj─ůca ok 30 z┼é nic nie bola┼éo , a przy przebijaniu smia┼éa sie we wtorek mamy z synem um├│wiona wizyte u dermatologa ,postanowi┼éam zmieni─ç lekarza zobaczymy co ten powie na te jego p─Ökaj─ůce stopy .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a przy szyciu krocza to sie chyba bardziej darlam niz w trakcie porodu
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
5.I feel good
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] dam ci nr do specjalisty..ja chorowa┼éam w ci─ů┼╝y i nadal choruj─Ö niestety..ale g┼éowa do g├│ry!
[link widoczny dla zalogowanych]
caluski

ja oczy┼Ťci┼éam z─Öby z kamienia w super prywatnej przychodni, kt├│ra ma kontrakt z NFZ i nie p┼éaci┼éam, zadowolona jestem na maksa nie mam juz za dolnymi zebami kamienia, piaskowanie mi odradzili bo nie by┼éo potrzebne po za tym z tym piaskowaniem to dajecie si─Ö naci─ůgac babki, kto┼Ť nawet napisa┼é,┼╝e 300z┼é da┼é masakra, co za przebitka to powinno by─ç za 30z┼é i tak by zarabiali na tym ! [link widoczny dla zalogowanych] Co┼Ť gdzie┼Ť kiedy┼Ť czyta┼éam ┼╝e jak facet nie mo┼╝e to mo┼╝e si─Ö zg┼éosi─ç do kogo┼Ť tam o jakie┼Ť pozwolenie;/ Tylko nie wiem do kogo dok┼éadnie bo ju┼╝ nie pami─Ötam.
To ty musisz by─ç na tyle silna ┼╝eby zrealizowa─ç to co chcesz . 3 marca 1976 roku w Warszawie i ten widok brzucha.. Prac─Ö zaczynam od poniedzia┼éku. Potem zmienia┼éam do┼Ť─ç cz─Östo lekarzy. [link widoczny dla zalogowanych]
masz ochote w┼éo┼╝y─ç spodnie 3/4 to je w┼é├│┼╝, lubisz sportowe obuwie na p┼éaskiej podeszwie,to takie zak┼éadaj teraz jest tylko nic nie warta zalosna anorektyczka Wysz┼éam w┼éa┼Ťnie z wanny, czas jako┼Ť doprowadzi─ç si─Ö do jako takiego ┼éadu na jutro. Jakby rozrywa┼éa mi brzucho Oczywi┼Ťcie ona o niczym mnie nie informowa┼éa, co si─Ö dzieje. poszukaj na google summer job czy sommer arbeit Dam rade na spokojnie, ale po co? Chcia┼éabym wyszczupli─ç brzuch i uda no i zmniejszy─ç cellulit...
A znacie Adama Paszka z Lovely Look?
Podziałało, a rynienkę nosiłem ok 2 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝dy ci─ůgnie zabawki do siebie i nie ma mowy ┼╝e si─Ö podzieli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

każda dziewczyna ma swój własny urok
[link widoczny dla zalogowanych]
Podeslij prosze na Mail:
potem moze jako┼Ť poleci ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Apskiam...za takie s┼éodkie okre┼Ťlenie mia┼éabym si─Ö obrazi─ç - nio cio TY M├│j M na pocz─ůtku ci─ůzy mawia┼é do mnie moja Ty tir├│weczko heheh ale nie spodoba┼éo mi si─Ö to okre┼Ťlnie i wymy┼Ťli┼é kilka innych ┼éadniejszych..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kilka mies smarowałam Eveline i nic, ćwiczyłam i nic, a po bańkach jest ogromna różnica.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do┼Ť─ç wra┼╝e┼ä z farbowaniem w┼éos├│w.

To zalezy czy uznano i jego i j─ů za niezdolnych do pelnienia obowiazkow malzenskich czy tylko j─ů. [link widoczny dla zalogowanych] dlugo
Wszystkie wczesniejsze cztery dni przetrwalam,chociaz nie bylo latwo. Tzn organizm sam podpowiada kiedy mu sie chce pic, jednak zauwazylam, ze wlewanie w siebie litrow wody wcale nie dziala. Ale jak was si─Ö nie zaspokoi, to od razu robicie afer─Ö. metr pi─Ö─çdziesi─ůt na szczud┼éach i w cylindrze...chocia┼╝ w jej wypadku cylinder mo┼╝na zamienic na wielk─ů fryzure!! mo┼╝e to Robie Nevil : [link widoczny dla zalogowanych]
piszcie wszystko co wiecie o lokach, wszystko.....!!!!!!!! no kochane, pojawiam sie podtrzymac was na duchu! To jest Tw├│j krzy─ç i masz go nie┼Ť─ç przez ca┼ée ┼╝ycie ja w cuda nie za bardzo wierze ale konc├│wki mam po tym preparacie w zdecydowanie lepszej kondycji. Bardzo si─Ö z Metrem zaprzyjaznilam od kiedy zjada swoich kumpli na kolacj─Ö. I tez bezposrednio przez neta, bez zadnych kurna agencji. Nazywany te┼╝ k─ůtnikiem domowym wi─Ökszym dla odr├│┼╝nienia od spokrewnionego k─ůtnika domowego (Tegenaria domestica).
Wyglada bosko na opalonym brzuszku A chłopak sie nie może powstymacz P .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mialam 2 tygodnie przestoju - teraz ruszylo z kopyta
[link widoczny dla zalogowanych]
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silesianairsoftsquad.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin